Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2012. október 17., szerda

Látásmód – avagy mi a KILÁTÁS, ha nincs BELÁTÁS? (első rész)


Az elmúlt 40 év alatt, mióta élek, sok dologgal találtam szemben magam. A többi emberhez hasonlóan rengeteg élethelyzetben kellett (volna) megállnom a helyem, és kellett (volna) tanulnom azokból.
Hogy végül eddig mit sikerült elsajátítanom, és mit nem, hosszú időbe telne felmérnem. Egyet azonban pontosan tudok: nincsenek elkülönülő élethelyzetek. Minden mindennel összefügg. Így van ez a testünkön belül, és így van ez a személyiségünkben.
Vitatémát képezhetne azon álláspont, mely szerint az embernek van érzékelése a kézzel nem fogható, szemmel nem látható dolgokra is.
Én erről nem vitatkozom, mert saját bőrömön tapasztaltam ezen típusú érzékelés létezését. Nem csak a „szellemek” földi bolyongását, de a „sötétebb erők” létezését éppúgy, mint a fényes lényekét.
Érzékelhetők az energiák, a gonosz energia jelenléte éppúgy, mint a szerelem, vágy, öröm, stb. jelenléte.
És erről szerettem volna most írni.
Mert ez az, ami mostanában a legjobban foglalkoztat.
Hozzáteszem, hogy ezt a témát összesen talán két ember van, akivel feszegethetem, és már nem érdekel, hogy ki néz bolondnak, vagy ki mi egyebet gondol rólam. Nem érdekel, hogy mit hoz magával, kitartok a tapasztalásaim mellett, ahogy felvállalta az egy heti kóma alatti tapasztalásait az amerikai ideggyógyász is, aki tudományos ember lévén korábban tagadta a tudaton kívüli dimenziók létezését.
Nincs harmadik szemes látásom, és nincs jelen állandóan az eltérő dimenziók áthallására való készségem.
De megérzek energiákat, azok áramlását. Így például a szex-energia kiajánlásokat, s ebben sajnos nem egyszer volt részem.
Mi a szex-energia kiajánlás? Egy erős energiaáramlás, mely nem minden esetben tudatos, illetve nem minden esetben engedett a térnyerése.
Jellemzően két ember között támad fel, az én szerencsémre (?) minden eddigi kapcsolatomban megjelent, de úgy, hogy az éppen aktuális barátomat (szándékosan nem nevezem párnak vagy társnak az illetőket) érintette meg egy másik nő, és kezdődött meg a szex-energia áramlása egymás felé.
Így történt ez sok évvel ezelőtt is, aztán néhány éve, aztán...
Egy idő után többször a saját bőrömön tapasztaltam olyan erős szex-energia áramlást, amit addig soha nem éreztem.
A legnagyobb problémám, hogy soha nem tudtam megbeszélni a gondolataimat, érzéseimet az érintettel. Pedig ezen - mindig, minden körülmények között érvényes, hogy - volna mit megbeszélni. Nem csak az érzésen magán, de a viselkedéseken is, melyek tudattalanok, vagy sem, bántók.

Az idő nem állt meg... a két ember között ébredő vonzalmat, vagy az egyik félben egy másik iránt ébredő vonzalmat, főleg, ha a közelemben lévő emberekről van szó, még mindig megérzem.
Az idő nem állt meg, sok minden változott az életemben, de a ráérzésem nem múlt el, sőt.
És van, ami szintén nem változott: ugyanúgy nem tudom megbeszélni a felmerülő érzéseimet, gondolataimat, tapasztalataimat, mint ahogy annak idején sem tudtam. Most is ugyanazt a választ kapom, talán csak a megfogalmazás más: ez hülyeség!

Nem mondom, hogy velem nem fordult elő ilyen. Hiszen nem csak azt érzem meg, ha mások között megjelenik a szex-energia, de azt is, ha felém, vagy belőlem árad. Ez hozzá tartozik az átérzéshez.
Nem mondom, hogy nem voltam részese én magam is, többször is szex-energia kiajánlásnak úgy, hogy már párkapcsolatban éltem...
De ezt mára, ha elő is fordul, tudatosan kezelem, és a helyén, kordában tartom. Hiszen tudom, nem más ez, mint a karma oldása.

Ugyanakkor a szex-energia áramlást nem viselem jól, még ha tisztában vagyok is azzal, hogy ez is csak karmikus. De nem tudom megbeszélni az érintettel, mert megint csak azt kapom majd: ez hülyeség!
Ez egyébként pedig csak azért vicces, mert még olyan ember is átérezte, aki még nem is tudott a gondolataimról, és nem is ismeri az érintett feleket...


Written by Syssa®

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése