Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2012. október 19., péntek

Honnan a késztetés?


 Ma volt a napja, hogy másodszor is rászóltam egy embernek, azon belül férfinak álcázott lényre.
Az ok egyszerű. Az utcán vizelt. Egy forgalmas utcán, egy kerítés melletti ritkás bokorban 'rejtőzve'. Ő minden bizonnyal úgy gondolta, hogy ez sikerült neki... Én láttam őt, tehát egyértelmű a próbálkozás kudarca.
 Ami kicsapta nálam a biztosítékot, az a kerítés által védeni próbált intézmény funkciója volt: bölcsőde! Akkor sem hunynék szemet az utcán vizelés fölött, ha a világuralomra törő néhány bankár egyikének, vagy Miniszterelnökünknek a lábát illetnék. De egy bölcsi mellett? Udvari játék idején? Tényleg?
  ... és ez már a második eset, hogy hangosan szóvá is teszem. Többször volt szerencsétlenségem látni ilyet, de eddig nem szóltam, csupán megállapítottam a helyzet undorító voltát. Mára nem fogom vissza magam. Miért tenném?
 Ezek után: remélem érzi mindenki, aki ezt olvassa, hogy a világ mekkora fertő, és ráébred végre, hogy szükséges lenne egy szellemi felemelkedés... Igaz, vannak, akiknek jó nagyot kéne emelkedniük már csak ahhoz is, hogy megint mások jelen emelkedett állapotát elérjék... márpedig ezek a megint mások tovább fognak emelkedni... ÉS NEKIK LESZ JÓ!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése