Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2012. szeptember 27., csütörtök

Puzsér Róbert: Az utolsó fázis

Forrás: Puzsér blogja

 "A vér, a tragédia, a félelem adja el a kereskedelmi tévék hírműsorait. Ez a megfigyelés éppen annyira közhelyes, amennyire gyomorforgató. A hírműsor se több már, mint egy olcsó valóságshow, ahol a tudat gyarmatosítói valódi nyomorúsággal, valódi tragédiákkal kereskednek, épp csak a szereplőkről nem az emelt díjas sms-ek döntenek. Ezzel szemben kétszeres áron lehet értékesíteni például az életbiztosítással házaló cégek reklámhazugságait.

[...]"

A szerző blogjának felületén nem kommentáltam - még - a bejegyzést, de teljesen egyet tudok érteni vele.
A Csillag születik című műsor új zsűri-brigádjának megosztó figurája Puzsér, akit eleinte nem bírtam elviselni, mert ahogy mondta, amit mondott, az hamarabb "átjött", mint a mondandója lényege.

Később - tegyem hozzá, hogy a férjem segítségével - lettem figyelmes a tartalomra, és már el tudtam tekinteni a stílustól.

A végére kifejezetten megkedveltem :)



Written by Syssa®

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése