Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2012. november 1., csütörtök

Szülinapra...


  Nem igen tudom eldönteni, milyen sorrendben tegyem ki a fényképeket arról, hogy miket kaptam ajándékba, és emiatt már tűnődtem is, hogy talán hagynom kéne az egész posztolását. Soha nem szeretnék senkit megbántani a sorrenddel, de tartok tőle, hogy - még, ha nem is vallják be - talán rossz érzést keltek majd...
De annyira jól esett mindegyik, annyira imádom mindegyiket! Nem tehetem meg, hogy nem osztom meg a külvilággal! Szívszeretetből kaptam mindegyiket, és a szívszeretet a világ legfényesebb és legfontosabb dolga!

Mindegyik ajándékozó megtalálta azt az ajándékot, ami a szívemhez szól!

Ajándékot kaptam a férjemtől, a fiamtól, és Orsimtól, barátnőmtől és mentoromtól.
Gondolom, talán a lányom is készít nekem valami fantasztikusan szép rajzot, csak vele vasárnap óta nem találkoztam, mert a férjem édesanyja vigyázott rá az őszi szünetben - nekünk dolgoznunk kellett.

Szóval nem tudok dönteni a posztolás sorrendjét illetően, ugyanakkor az egyik ajándék igen csak elgondolkodtató (mindamellett, hogy szívhez szóló!), így talán azt hagyom utoljára, amolyan zárszónak... Fontos üzenetet hordozó szavak azok!

 A férjemtől és a fiamtól kapott ajándékokat egymás mellé helyezve fényképeztem le.
A hobbi barkácskészletre már régóta áhítoztam, könnyebb lesz azzal pl. szélcsengőket készíteni :)
ELVIS Presley a kedvencem, örök kedvencem, ezt mindenki tudja, aki ismer. Lassan már talán azok is, akik még nem ismernek (semennyire sem:)), így nem csoda, ha a Róla most megjelent legújabb könyvet is megkaptam a barkácskészlet mellé :)

A fiam a dobozt saját két kezével díszítette fel: a betűket Ő színezte és ragasztotta fel. A doboz két tábla csokit is rejtett (nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, az első táblával már végeztem:)).

Íme, a kép:



Orsimtól ezt kaptam ajándékba: Úgy tűnik, örül, hogy a világon vagyok :)

Látom, hogy a képen lévő szöveg nem olvasható, ezért ide másoltam:
"Mindenik embernek a lelkében dal van,
És a saját lelkét hallja minden dalban,
És akinek szép a lelkében az ének,
Az hallja a mások énekét is szépnek."
(Babits Mihály, Második ének, részlet)
 
Drága Barátnőm!

Kívánok Neked minden szépet és jót , minden ragyogót! Boldogságot,örömöt,szerelmet , megértést és kegyelmet!Kívánom,hogy Angyalok ragyogása vezessen utadon és a mi Istenünk szeretete kísérje lépteidet!

"A boldogságnak az a legnagyobb titka , hogy egyetértésben éljünk Önmagunkkal"
Solyatüncz


Én szóltam előre...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése