Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2012. november 28., szerda

Lássuk a medvét! - avagy a Painfree tesztje 2. rész



Kedves Naplóm! :)

2012. 11. 27. Kedd

  Ma este kézhez kaptam a Painfree készüléket.
A csomagolás kellemes. Nem hivalkodó, minden szava tökéletesen olvasható.
   Egy baja van: csak angol szöveg szerepel rajta. Felmerült: ha itthon is el akarják adni, akkor magyarul éppúgy rajta kellene lennie minden főbb tudnivalónak, mint ahogyan az angolul rajta van.


 






 Amikor kibontottam a dobozt, fröccsöntött átlátszó műanyag tartóban találtam a készüléket.


Igazán kellemes tapintású, kézre eső, nem súlyos, nem nagy, könnyen kezelhető. A csomagolás része a hálózati csatlakozó, mely egyben átalakító is a töltő adapterhez, illetve egy pánt, melynek segítségével magamon viselhetem a készüléket.


Két fokozata van csupán: egy erősebb és egy gyengédebb. Naponta 3 alkalommal 10 percnyi használat szerepel az előírásban.
   Persze, hogy azonnal magamra aggattam! Egyébként is női létem időszakosan bekövetkező nehezebb napjainak gyötrelmeit élem: a derekam és a lábaim leszakadnak, a fájdalom már a hátamba a fejem felé sugárzik.
   A készüléket este javallott az alacsonyabb fokozaton használni, mert a mágneses rezonancia, melyet a gyógyításra használ, energetizál. Aki éjjel nem aludni szeretne, hanem dolgozni, vagy egyéb elfoglaltsága akad, annak jól jöhet a magasabb fokozat.
   A Painfree alapból 10 percre van időzítve, így magától kikapcsolt. Nem volt lehetőségem azonnal figyelni a testem, hogy milyen változás ment végbe, vagy végbe ment-e változás egyáltalán, mert a családomat vacsoráztattam. De az esti kutyasétáltatás közben meg kellett állapítanom, hogy jobban vagyok!
Nem múlt el a derékszaggató fájdalom teljesen, de egyértelműen használt a készülék!

 
   Ezzel a jóleső tudattal térek most nyugovóra...



Written by Syssa®

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése