Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2012. november 28., szerda

Döbbenet

A helyzet az, hogy ezt a blogot itt, ezt a blogspot lehetőséget kihasználva, csak március óta használom, az írásaim egy része azonban tavalyról datálódnak.
Próbálkoztam fenntartani egy oldalt az ucoz.hu-n, de nem volt elég egyszerű.

Az ucoz oldalam nem törlődött, ugyanakkor nem is frissítem ott az írásokat.

Ennek ellenére, érkezett néhány hozzászólás.
Kettő angolul, a vendégkönyvben pedig - ezeket még nyáron írták bele - kettő magyarul.
A két angol hozzászólás:
- az Éjjeli szerenád (itt is közzétettem) kapcsán ez érkezett: "Grade A stuff. I'm unquesiotanlby in your debt."
- A semmittevést jutalmazzák? (itt is közzétettem) kapcsán pedig ez: "I really ndeeed to find this info, thank God!"

A Vendégkönyvben ez szerepel:
2. Aliz   (2012-07-23 1:17 PM)
Minden cikkedet elolvastam,teljesen magával ragadtak...ne hagyd abba írj.:)

0  
1. Aliz   (2012-07-23 9:12 AM)
Szia!
A volna egy perced című bejegyzésedhez fűzök kommentet...,hogy nagyon is igazad van. Velem is történt már meg ilyen,sőt egy dolog teljesen megváltoztatta,felborította az életemet.De ez hosszú történet.:)
Gratulálok az oldaladhoz,további sikereket neked:)
http://magazin.ucoz.hu/

 Na. Szóval döbbenet!!!!!

Köszönöm a hozzászólásokat, és a vendégkönyvi bejegyzést!
 Ezekért megéri írni!


Written by Syssa®

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése