Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2012. november 15., csütörtök

Sir Yehudi Menuhin hegedűkészítője utcára kerül




UNGÁRIA TÁVIRATI IRODA - HTI

Turcsák Tibor Gábor az alábbiakban vázolt témában kérem segítségüket, mely témában a közeljövőben sajtótájékoztatót fogok tartani, de ennek időpontja – a sajtótájékoztató helyszínének kérdésessége miatt – még nem meghatározott. A helyszínről, időpontról Önöket előzetesen írásban fogom  értesítem, de addig is kérem segítségüket. Elérhetőségem: tel: 06-30-9544216, www.turcsak.com, tiborturcsak@ gmail. com, Budapest, IX. Ferenc tér 9, a témában riport youtube:

Turcsák Tibor a ferencvárosi persona non grata
http://www.hungariatv.hu/turcsaktibor


                                                                             VÉGVESZÉLYBEN           S.O.S



Turcsák Tibor Gábor aranyokleveles hangszerkészítő- és javító mester, igazságügyi szakértő, az OM 200000 sz. 
„Turcsák Hangszerépítő Kézművészeti Akadémia” Szakközépiskola Igazgatója, okleveles bölcsész, tanár vagyok.
Életemet, szakmám művészi szintre fejlesztésére, a méltán világhírű magyar hangszerkészítés jövőjének biztosítására,
az arra érdemes, tehetséges fiatalok szakmámra történő oktatásával a jövő generáció hangszerész utánpótlásának
biztosítására tettem. Munkáim, alkotásaim nagy nemzetközi és hazai hírnévnek örvendenek. Az általam készített
vonós hangszerek szerepeltek a Sotheby’s Árverezőház. árverésein és azokon nagyhírű külföldi és magyar
előadóművészek játszanak.
 Legnagyobb elismerést Sir Yehudi Menuhin, világhírű hegedűművésztől kaptam, aki írásban is elismerte munkám nagyszerűségét.


A vonós hangszerek mellett gitárokat is készítek, melyek közül talán az egyik legismertebb  Nagy Magyarország alakú gitárom.
Saját készítésű gitárjaim, saját márkanevem alatt szerepelnek „Gitison” jelzéssel. Ezeken a hangszereken régi,
nagy elismert hazai zenész „mogulok” játszanak.
Annyira a szakmámban éltem életem, hogy még lakásomat is a műhely mellett rendeztem be, hogy még magánidőmben is
szerelmeim, a hangszereim mellett lehessek.


A történet, amiért most segítségért Önökhöz folyamodok az, hogy a Budapest, IX, kerület Ferencvárosi Önkormányzat – akitől műhelyem és lakásom helyiségeit 30 éve bérlem, amiket jogszerűen használok  – egyetlen ellenséges lépéssel utcára akar kényszeríteni. Azaz az utcára tevéssel egyenértékű lépést tett, kikapcsoltatta a helyiségekben a közműveket – víz, gáz, áram – mindezt télvíz idején. Ezzel kitette a műhelyemben lévő, darabonként többmilliós értékű hangszereimet, az ott temperált körülmények között több évtizede tárolt, mesterhangszerek készítésére szánt, hangszerfáimat, anyagaimat, eszközeimet a fagynak, a nem temperált körülmények között való tárolás miatti károsodásnak. Kitett engem annak, hogy lakásomban – melyért öröklakásomat adtam cserébe - olyan körülmények között éljek ahol sem fűtés, sem világítás, sem pedig tisztálkodásra nincs lehetőség. Ez egyenlő az utcára való kitevéssel.


Jól tudom, hogy vannak olyan országok ahol a hozzám hasonló kvalitású személyeket nemzeti kincsként kezelik, szinte csak művészetük kiteljesítésével kell foglalkozniuk, míg hazámban, nemhogy nem segítenek, de mindent megtesznek azért, hogy engem megalázva, sárba taposva, művészi tevékenységem feladására kényszerítsenek, és az általam alapított iskolát megszüntessék.

Kellek még én és a hozzám hasonló csak jót tenni szándékozni, az ország jó hírnevét öregbítő emberek ennek az országnak?  Vagy az a sorsunk, hogy ha másként nem megy, akkor hatalmi szóval eltörölnek bennünket?

Kérem Önöket, hogy minden olyan eszközzel, ami hatalmukban áll segítsenek nekem. Minden segítségből, minden érdekemben emelt szóból, kilátástalan helyzetem megoldásához nyújtott segítőszándék ú tettből erőt merítek, remélem az Önök segítségével, nem magányos harcom folytatásához. Én semmi mást nem akarok csak nyugodt körülmények között alkotni. Kérem hát SEGÍTSENEK.


--
Kőszegi M. László
+36703954644
www.hungariatv.hu
TV/VIDEO FILMEK, RIPORTOK, MŰSOROK GYÁRTÁSA,
SUGÁRZÁSA, FILMCSATORNA ÜZEMELTETÉSE
www.youtube.com/user/hungariatv/videos



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése