Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2012. augusztus 2., csütörtök

ÚJRA TÁMAD A 36-1-814-7848 TELEFONSZÁM!!!

  Ma reggel kaptam egy e-mailt. A benne foglaltakra rákerestem a neten. Meglepődtem :)
Ezen meglepettségem miatt gondoltam, hogy közzé teszem a levelet itt, a blogomon.
Szépen kérek mindenkit, adja tovább, aki teheti!

A levél:
"Szia!


Ezt most kaptam tovább küldöm, nem tudom mi van mögötte, de "jobb félni, mint megijedni!"


Tárgy: Fwd: : Fontos!! Telefonos átverés!! Küld tovább!!!!!!!!!!!!!!!


Címzett:  Ismerősök

ÚJRA TÁMAD A              36-1-814-7848 begin_of_the_skype_highlighting            36-1-814-7848      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting            36-1-814-7848 begin_of_the_skype_highlighting            36-1-814-7848      end_of_the_skype_highlighting      end_of_the_skype_highlighting        TELEFONSZÁM!!!

Erről a számról kapsz egy hívást a mobilodra, felveszed, s nem szól bele senki, hirtelen bontják a vonalat, és a következő hónapban kapsz egy szép 40-60.000. Ft-os telefonszámlát, mert megrendeltél egy SMS szolgáltatást.
Ennek a telefonodban semmi nyoma nem lesz!!!!, csak a számlákat kapod jó vastagon, és lemondani sem fogod tudni a "szolgáltatást".

Írjátok be a telefonotokba a :             36-1-814-7848 begin_of_the_skype_highlighting            36-1-814-7848      end_of_the_skype_highlighting       számot és névnek rendeljétek
hozzá, vagy állítsd be, hogy "NE VEDD FEL"
Én már 2 ilyen feljelentést vettem fel, akit megszívattak ezek a szemét trógerek, és láss csodát ma már kétszer kerestek erről a számról, még jó, hogy kiírta a teló,hogy "NE VEDD FEL!"

Biztos, ami biztos!!!

A.G. (E) "

  Nos, a webes keresés az alábbi eredményeket hozta:

Gyakori Kérdések - fórum 1


Gyakori Kérdések - fórum 2

Prohardver-ről
 (Azon belül EZ)


Elég komolynak tűnik, tehát érdemes lehet úgy eljárni, ahogy a levélben is javasolják!


Written by Syssa®

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése