Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2012. augusztus 1., szerda

0,-Ft-os percdíj! - Magyar Kedvezmény Kártya

Nem olyan régen, a címben említett rendszert próbáltam népszerűsíteni a lánykám osztálya szülői körének küldött e-mailben.
 Tény, és ezt nem tagadom, soha nem is tagadtam, hogy a rendszerről, a kitalálójáról, üzemeltetőjéről semmi pontosat nem tudtam, csak azt éreztem, hogy ez valami jó is lehet a sok becsapással szemben, amivel eddig találkoztam, hiszen ott van a nevében, hogy MAGYAR!

 Nos tehát, ezen felbuzdulva, s mivel úgy találtam, hogy emögött valami nagyszerű kezdeményezés lehet (nem a pénz motivált, ahogy életemben eddig sem az vezérelt, sokkal vonzóbbnak találtam a spórolás lehetőségét, melyet ígért) küldtem el a regisztráció lehetőségét az osztály szülői közössége részére fenntartott közös e-mail címre.

 Egy kedves szülőtársunk válaszlevelében egy hivatkozást küldött, mely bennem is kétséget ébresztett, hiszen olyan egyszerű kérdéseket vetett fel, melyek bennem korábban fel sem merültek... A kétségeim megjelenéséről természetesen ugyanúgy elküldtem a kör e-mailt, ahogyan a meghívásról is.

 Ennek a hivatkozásnak köszönhetően-e, vagy sem (jelentősége nincs), de nem láttam, hogy bárki kapva kapott volna a regisztrációs lehetőségen, és visszajelzést sem kaptam senkitől arról, hogy esetleg tud-e valamit a rendszerről, amiről eddig nem esett szó.

 Kétségeimet megtartva, de nagyobb teret ezeknek nem engedve, a regisztrációt életben tartottam, nem töröltem.
 Folyamatosan érkeznek a tájékoztató levelek a rendszer üzemeltetőjétől (akiről már tudható, hogy az MKK Magyar Kedvezménykártya Kft., magyar cég, magyar ügyvezetőkkel), különböző információkat tartalmazva.
 A legutóbbi levélben (címe: "Megszüntettük a percdíjakat!") arról olvashattam egy rövid összefoglalót, hogy "Hamarosan indul az MKK "Korlátlan" mobilflotta csomag!"

A téma felkeltette az érdeklődésemet, így gyorsan beléptem a regisztrált fiókomba, hogy elolvassam a részleteket, lévén nem figyeltem eléggé a levél végén található igen fontos mondatra (nem csoda, teljesen felpörögtem az ingyen dumálás lehetőségén): "További részletek a mobil tarifacsomag rendelésétől érhetők el.".
 
Szóval, ami a levélben van:
"A Magyar Kedvezmény Kártya rendszerében hamarosan induló "Korlátlan" mobil tarifacsomaggal Ön is annyit beszélhet, amennyit csak akar, percdíjak nélkül, fix havidíj ellenében.
A "Korlátlan" mobil tarifacsomag fix havidíj ellenében, korlátlan, ingyenes hívásokat biztosít minden belföldi vezetékes hálózatba, valamint minden belföldi Telenor, T-mobil és Vodafon hálózatba.

Korlátlanul, ingyenesen hívható:
- minden belföldi vezetékes szám
- minden belföldi Telenor mobil szám
- minden belföldi T-mobile mobil szám
- minden belföldi Vodafone mobil szám
 
Felejtse el a percdíjakat és beszéljen bármely belföldi hálózatban korlátlanul annyit, amennyit csak akar.
A Magyar Kedvezmény Kártya "Korlátlan" mobil tarifacsomag magánszemélyek és cégek részére is igényelhető.
A "Korlátlan" mobil tarifacsomag 2012. 08. 06.-tól online megrendelhető rendelhető a Magyar Kedvezmény Kártya oldalán.

További részletek a mobil tarifacsomag rendelésétől érhetők el."

Mit mondjak? Izgalmas :)



Written by Syssa®

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése