Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2020. február 7., péntek

Zene füleimnek - és a lelkemnek, szívemnek, testem többi tagjának :)

Azt ugyebár sose titkoltam, hogy Elvis Presley a kedvenc előadóm.
Emberként is szeretem, de a hangja egyenesen gyógyító!
Ha valaki valaha csak egy sort is olvasott Elvis-ről, az tudja, hogy milyen gyorsan esett szét az élete.
Gyorsan jött a siker, gyorsan élt, és gyorsan halt.
Sajnos. A világ szegényebb lett a távozásával!

Presley mellett azonban szeretek mindenféle zenét.
Számomra a legfontosabb a zenében az, hogy a szöveg a lelkembe hatoljon, de lehetőség szerint harmonizáljon a dallammal.
A durva és üvöltözős zenéket nem szeretem, ezért is vagyok gondban az AWS dalaival.
Van köztük szövegre remek, de ez az üvöltözés... áhh!

Korábban is kedveltem rock zenét, Deep Purple, Alice Cooper, Metallica néhány dalát, de közel egy éve, talán a lányom zenei ízlésének hatására, még jobban szeretem.

Hooligans, Ákos, Skillet, Linkin Park - ezen előadók több dala is kedvencemmé vált.
Van olyan, akinek egy-egy nótája fogott meg: Three Days Grace, Gareth Dunlop...

Álljon itt a legújabb kedvenc dalom YouTube elérhetősége:
Devil like U


Written by Syssa®

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése