Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2020. február 4., kedd

Betekintő

  Eltelt néhány év, mióta utoljára írtam ide bármit is.
Ez a blog, nevéhez híven valóban sokféle témát érintő bejegyzés tárháza, volt itt már szerelem, gyereknevelés, étkezés, miegymás.

 Újra rám tört az írhatnék, de az elmúlt években annyi minden történt velem, hogy azt sem tudom, hol kezdjem? 

 A lányom immár 9. osztályba jár... döbbenet, hogy múlik az idő, holott, amikor a blogot kezdtem, még csak elsős volt.
 A fiam nősülni készül, őrület!

 2013-ban elvégeztem egy ingatlanközvetítői tanfolyamot, dolgoztam a szakmában néhány évig.
Nem igazán voltam nyerő, hogy miért, azt hagyjuk (nem a szellemi képességeim alacsony színvonala a forrás).

 2018-ban megszereztem a lakáskassza szerződések értékesítéséhez szükséges hatósági vizsgát, dolgoztam is egy keveset személyi bankárként, de úgy tűnik, a tukmálás nem nekem való.
Nem a kereskedelemmel vagy az értékesítési vonallal van bajom, de a hideghívásoktól hidegrázást kapok.

 Ugyanezen évek alatt, sok embertársamhoz hasonlóan, velem is fordult a világ. Alig észrevehetően bekúszott az életembe az önmegismerésre nyíló igény. 
 Megtanultam, hogy nem a külvilág felelős a velem történt dolgokért, hogy mindig volt és lesz választásom, dönthetek a saját sorsom felől.
 Hitem van, nem vallásom.
 Hitem egy magasabb erőben, és önmagamban.
A magasabb erőben lévő hitem nem tesz kiszolgáltatottá, és közel sem jelenti azt, hogy ellentmondok magamnak, mely szerint nem a külvilág felelős a velem történt dolgokért. Sőt! Sokkal nagyobb erőt és tettvágyat hozott magával az ebbéli felismerésem, mint amit valaha sejtettem volna.

 Sok szarság dolog történt, de mind csak értéket adott nekem. Értéket, mert ezek által váltam/válok önmagammá. Alakulok, fejlődök, tapasztalatokat szerzek. Hogy lehetne ez még ennél is jobb? Hiszen tudjuk, hogy a Földre mindenki tapasztalni, tanulni jön.

 A blog kezdőoldalán található Popper Péter idézet mára más jelentéssel bír számomra.
Rengeteg mindennel kapcsolatban kellett elfogadóvá válnom, meg kellett tanulnom mit jelent a megengedés.
Még tanulom, de már sejtem a valódi mibenlétét.
Előre szólok, hogy nehéz feladat, de annál örömtelibb megélni az eredményét.

 Hooligans mondja: "Szabadon érzek és szabadon élek, a szívemnek nincs akadály. Hagyom hogy égjen és vigyen a vérem, mert szabadon semmi se fáj!"

Na. Hát ez a néhány szó igen erős és súlyos.
Tényleg. 

Csak értelmezd.

Érzed?



Written by Syssa®

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése