Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2012. május 24., csütörtök

Virág helyett....

Valamikor sok évvel ezelőtt, amikor nem állt módomban virágot venni anyunak anyák napjára (az anyagi oldalát még el tudtam volna rendezni... a migrént azonban már nem), verset írtam neki.
Sajnos, nem értékelte annyira, ahogy én hittem, hogy a tiszta érzelem számít neki.
Lehet, hogy a versben azt fejeztem ki, amit szerintem egy anya képvisel?

Hosszú évekig nem akartam tudomást venni arról, amiben éltem, léteznem kellett.

Mára ez a vers nem jelenti azt, amit kellene...


Virág helyett

Május első vasárnapja:
ez a nap az anyák napja.
Ezt ünnepli felnőtt s gyerek,
versem is így kerekedett.

Köszöntelek anyukám e szent napon,
mert a legszebb ajándékot Tőled
(s persze aputól) kapom.
A szeretet, amivel körbevesztek
vigyáz rám, hogy el ne vesszek.

Nélküled, mondd, mihez kezdenék?
Az élet harcmezőin csak elvéreznék.
De itt vagy Te, ki szemmel tartasz,
Az életemben ez nagy vigasz.

Immár sok éve anya vagyok én is,
A gyermekkort néha visszasírom mégis.
Annyi hibát elkövettem, de Te
itt voltál és fogtad a kezem.

Szeretnék egyszer meghálálni
minden szépet és jót,
Amit szíved eddig nekem adott.

Hogy ez hogy sikerül majd,
nem tudom.
De most szavamat adom:
Veled leszek, soha el nem hagylak,
s visszaadok mindent, mit egy
szerető gyermek adhat.



Written by Syssa®

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése