Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2012. július 30., hétfő

Közeleg az iskolakezdés...

Makai úrral egy véletlen (szerintem ilyen nem létezik!) során kerültem kapcsolatba.
Makai úr családi vállalkozást vitt tovább, papír feldolgozó üzemet működtet, ezzel együtt papír-írószer boltot vezet.

Jól elbeszélgettünk annak idején, és annyira megragadott a nyíltsága, a természetessége, és az, ahogy a világról gondolkodik, és annyira jó volt hallani, hogy valaki nem a meggazdagodásért, csak a megélhetésért és mások megsegítéséért dolgozik, hogy úgy döntöttem, ebben én is szívesen vennék részt: jusson el a magyar áru a magyar emberekhez!

Makai úr elküldte nekem a termékeik rövidített árlistáját, melyből egy megrendelő lapot készítettem.
Ez a megrendelő lap tartalmazza az árakat is.

Kértem Makai úrtól egy bővített, elektronikus formátumú árlistát is, remélem, hamarosan küldi.

Az eddig rendelkezésemre bocsátott árucikkek és áraik listája, a megrendelő ide kattintva elérhető: Megrendelő




Written by Syssa®

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése