Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2020. március 2., hétfő

Miért?

Néhány napja egy beszélgetésünkkor elhangzott részemről, hogy megérdemled a dícséretet. Visszakérdeztél, hogy miért? Akkor egy rövid és velős választ tudtam csak kinyögni abbéli félelmemben, hogy amit valójában gondolok és érzek Veled kapcsolatban, azt túl soknak fogod érezni.
De itt és most leírhatom, amit akkor és ott nem mondtam ki.
Szeretem, hogy bárhányszor találkozunk, mindig ragyog a szemed.
Szeretem, hogy mindig mosolyogsz.
Szeretem, hogy igazi huncut mosolyod van.
Szeretem, hogy okos vagy.
Szeretem, hogy intelligens vagy.
Szeretem, hogy küzdesz.
Szeretem, hogy jó a szíved.
Szeretem, hogy szeretsz segíteni másoknak, ha szükségük van rá.
Szeretem, hogy soha nem élsz vissza észbeli fölényeddel.
Szeretem, hogy kemény vagy. (Biztos vagyok benne😉)
Szeretem, hogy tiszta a lelked.
Szeretem, hogy tudsz adni magadból.
Szeretem, hogy értékesnek érzem magam általad is.
Szeretem, ahogy szeretsz engem, még akkor is, ha tagadod.
De tudd, azzal nem tudod elpusztítani ezt az érzést, ha letagadod a létezését, ha elhessegeted a gondolatát is.
Tapasztalatból mondom.
Milliárdnyi év tapasztalatából.

Written by Syssa®

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése