Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2020. március 4., szerda

Szólva

Sok mindenről beszélgettünk már az elmúlt évek alatt.
Igaz, hogy ezek többsége az elmúlt cirka 5 hónapban zajlott, de már évekkel ezelőtt is beszélgettünk. Folyosón szemtől szemben a cégnél, legalább kétszer. Telefonon, miután már egyikünk sem dolgozott ott.
A beszélgetések során több témát is érintettünk, és én nem mindig válaszoltam szívem szerint.
Sőt, nem mindig van lehetőség arra, hogy minden választ kimondjunk, ami egyébként megjelenhet bennünk.
Kérdések sora gyötri az elmém, még akkor is, ha ezek valószínűleg az egóm által okozott gyötrelmek, hiszen annyi visszaigazolást kaptam már a lelkünk kapcsolódásáról, amennyit más még soha.
Mégis itt zúgnak a fejemben a gondolatok, a kérdések.
Egyike ezeknek pl. ez: "Gondolattá váltam-e már Benned?"
Másik: "Ki kellett-e már mondanod engem?"
Aztán itt van ez: "Sütött-e már a nap, ha beszéltünk vagy találkoztunk, amikor borult volt az Ég?"
Mondd, tisztában vagy Te azzal, hogy szerelmesek vagyunk egymásba?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése