Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2013. február 8., péntek

Jellemző

A Nap a férfi energia. Ha nem szereted a nap ragyogását, ha éget a melege (nem a kánikulára gondolok, az mindenkit éget!), az annyit tesz, nem tudod befogadni a férfias energiát, a férfiasságot.
A Hold a nőiség jelképe. Ha a holdfényben fürdőzve érzed jól magad, ha az éjszakát jobban szereted a nappalnál, az annyit tesz, a nőiséget éled meg jobban.
Nálam mindkét energia dolgozik. Imádom a Nap erejét: energiát ad, életre kelt, általa vagyok képes elvégezni a rám háruló feladatokat.
Imádom a holdfényes éjjeleket: meghittséget kölcsönöz, megtölti az éjszakát gyengédséggel, vagy épp bujasággal.
Volt idő, amikor nem bírtam elviselni a napsütést. Nem bírtam, mert nő akartam lenni, nem pedig valaki, akinek női mivoltában férfiaknak szánt szerepben is meg kell állnia a helyét.
Volt idő, amikor haragudtam a Holdra. Úgy éreztem, agresszívvá válok tőle. Persze, hiszen nem engedhettem teret a női oldalamnak, egyedül kellett megállnom a helyem, a gyermekeimért, magamért.
Manapság ingadozom: imádom a Nap energiáját, ugyanakkor elgyengülök a Hold fényétől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése