Mottó

"Az elfogadás nem jelent sem belenyugvást abba, amibe nem lehet belenyugodni, sem kritikátlanságot. Az elfogadás higgadt és elemző tudomásulvételt jelent, a valóság tiszteletét."
Popper Péter®
________________________________________________

2013. március 21., csütörtök

Dorina

Az én kislányom ma tölti be (8 óra 55 perckor) a 9. életévét.
ISTEN éltesse SOKÁIG egészségben, boldogságban, szeretetben, szerelemben, szerencsében, jó karmában!!!!!!!!!!!!!!!!

Reggel a gyermekem ébresztésére így került sor:
Felkeltem, az ajándékok közül kiválasztottam egy tigrises plédet és két füzetet (ő irka-firka füzetnek fogja használni), apukája és én feltettünk egy-egy szülinapi papírcsákót a fejünkre, bementünk a szobájába, és én a gyönyörű, semmihez sem hasonlítható, a nagyvilág elől alaposan és megalapozottan titkolt énekhangommal rázendítettem a "Boldog szülinapot" c. nótára (Happy birthday...).

Csukott szemmel elmosolyodott, aztán hirtelen a nyakunkba ugrott egy édes, erős, szeretettel telt gyermeki öleléssel...

Majdnem elsírtam magam...

Persze a tortázás, a köszöntés nagyobb része még hátra van, az ünneplésre valamikor este (6 után érünk haza, mert próbája lesz) kerítünk sort.


Written by Syssa®

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése